Tablet Kindle Fire firmy Amazon już się sprzedaje, zanim jeszcze się zacznie. Według badaczy rynku z eDataSource, każdego dnia otrzymuje się około 20 000 zamówień w przedsprzedaży. Zgłosili już 95 000 rezerwacji na pierwszy dzień w poniedziałek. Amazon ogłosił urządzenie 28 września i od tego dnia przyjmuje zamówienia.

Metoda pomiaru badacza rynku: Masz dostęp do 800 000 przychodzących e-maili i możesz statystycznie rejestrować przychodzące e-maile potwierdzające od firm wysyłkowych. W przypadku szczególnie atrakcyjnych produktów mówi się, że już po kilku godzinach widać wyraźny trend.

W sumie w sześć dni sprzedano 215 000 tabletów, wylicza prezes eDataSource Carter Nicholas. Z kolei blog „Kult Androida” zakłada znacznie wyższe liczby, a mianowicie 50 000 zamówień w przedsprzedaży dziennie. Blog nazwał ten numer w poniedziałek po południu. Zakłada, że ​​zbliża się „największa jak dotąd premiera tabletów” i „zarówno iPad, jak i iPad 2 przekroczą sprzedaż przez pierwszy miesiąc”. Cult of Android podaje jako źródło pracownika Amazona.

Jednak nazwa bloga stawia tę ocenę w odpowiedniej perspektywie. Oczywiste jest, że Apple był w stanie sprzedać milion egzemplarzy iPada 2 w pierwszy weekend wyprzedaży. Ponadto, według szacunków, w pierwszym miesiącu należało sprzedać 2,4 mln sztuk. Są to liczby, według których będzie mierzona premiera Kindle Fire w USA – 15 listopada.

Na razie nie wiadomo, kiedy urządzenie trafi na rynek niemiecki. Kindle Fire mierzy 19 na 12 na 1,1 centymetra i waży 413 g. Jego pamięć wewnętrzna to 8 GB i według Amazona oferuje miejsce na 80 aplikacji plus dziesięć filmów, 800 piosenek lub 6000 e-booków. Cała zawartość może być również bezpłatnie zapisana w chmurze Amazon.

Amazon Kindle Fire

Tags:
Wloszczowska Maja
Wloszczowska Maja

Leave a Comment