Najlepsze Bankowe Aplikacje Mobilne w 2022 r.

Jak to się zaczęło?

Charakterystyczną cechą technologii mobilnej jest fakt, że na przestrzeni lat odważnie wkraczała ona w kolejne dziedziny życia. Początkowo ułatwiała po prostu komunikację, ale z czasem zaczęła służyć jako pomoc w codziennych sprawach, narzędzie zapewniające rozrywkę, a w końcu – dostęp do finansów. Pierwsze bankowe aplikacje mobilne budziły ciekawość (a czasem niepewność), ale w krótkim czasie stały się standardowym elementem nowoczesnej bankowości.

Często niedocenianym aspektem rozwoju technologii mobilnej jest fakt, że udało się maksymalnie uprościć życie użytkowników przy zachowaniu wysokiego stopnia ich bezpieczeństwa. Konsekwencją tego osiągnięcia są dzisiejsze możliwości zarządzania finansami z poziomu telefonu w sposób, który jeszcze kilka lat temu był zarezerwowany wyłącznie dla systemów bankowości internetowej. Dostęp do rachunków, zlecanie przelewów, transakcje bez użycia fizycznej karty i wiele innych – urządzenia mobilne są dziś tak zaawansowane, że za ich pośrednictwem wykonamy zdecydowaną większość codziennych operacji finansowych.

Najpopularniejsze w 2022 roku aplikacje mobilne

Najpopularniejsze w 2022 roku aplikacje mobilne

Co sprawia, że ​​niektóre aplikacje stają się dla nas codziennie niezbędne, Odpowiedzią na to jest lista najlepszych aplikacji mobilnych na rynku w 2022 roku.

Popularne i trendy aplikacje mobilne w 2022 roku

W tym artykule zdecydowaliśmy się skatalogować najlepsze aplikacje mobilne w 2022 roku, podkreślając kilka cech, które je wyróżniają. Ta lista da Ci również wyobrażenie o tym, co działa w przypadku niektórych czołowych firm technologicznych na świecie. Aplikacje mobilne są używane w różnych branżach. Na przykład w branży kasyn online, gdzie po pobraniu apki można uzyskać vulkanbet no deposit bonus. Zapraszamy zatem do zapoznania się z naszym artykułem i sprawdzenia, jakie są najpopularniejsze aplikacje w 2022 roku?

Uber — jedna z najpopularniejszych aplikacji mobilnych związanych z usługami transportowymi

Uber, to wiodąca na świecie usługa współdzielenia przejazdów na żądanie, łącząca 103 miliony pasażerów z kierowcami w ponad 70 różnych krajach na całym świecie.

Uber ma dziś wielu konkurentów, ale nadal dominują na rynku amerykańskim, mając ponad 71% udziału w tym rynku. Mają też silną pozycję w większości krajów na całym świecie i to pomimo ich wyjścia z Rosji i Chin.

Co sprawiło, że Uber odniósł taki sukces? Oczywiście bycie pierwszym na rynku było wielką zaletą, ale sama aplikacja zapewnia również doskonałe wrażenia użytkownika. Coś, co każdy może potwierdzić, gdy próbował korzystać z lokalnych konkurentów w różnych częściach świata.

Kilka rzeczy, które aplikacja Uber robi:

● Doskonała integracja GPS z Google Maps, umożliwiająca użytkownikom umieszczanie pinezek w precyzyjnych lokalizacjach i dająca im możliwość podania swojej lokalizacji kierowcy.

● Bezproblemowe przetwarzanie płatności, z możliwością płacenia gotówką w niektórych częściach świata, w których karty kredytowe są mniej rozpowszechnione.

● Kalkulacja ceny, aby pasażerowie wiedzieli, ile płacą z góry. Wszyscy już do tego przywykliśmy, ale niegdyś była to innowacyjna funkcja, gdy została uruchomiona.

● Dostępne na: iOS, Android

● Możliwy dowóz jedzenia. Od pewnego czasu działa także wersja Uber Eats, która polega na dostarczaniu posiłków na przykład rowerami, skuterami czy autami.

Instagram

Jedna z największych na świecie platform mediów społecznościowych, która posiada blisko 1,4 miliarda użytkowników. Instagram oferuje łatwy sposób łączenia się za pomocą obrazów i filmów. Uruchomiony w 2010 roku i zakupiony przez Facebooka w 2012 roku, Instagram jest niezwykle popularny wśród pokolenia milenialsów, co czyni go potężnym kanałem dla reklamodawców próbujących dotrzeć do tych segmentów.

Kilka rzeczy, które aplikacja Instagram robi:

● Funkcja „historii” pojawiła się po raz pierwszy na Instagramie, zanim pojawiła się na Facebooku, dzięki czemu łatwo można przechwytywać filmy i zdjęcia, które automatycznie znikają w ciągu 24 godzin.

● Edycja wideo i zdjęć w aplikacji w celu przesłania na miejscu.

● Zakupy w aplikacji, umożliwiające użytkownikom łączenie się z markami, które kochają i przeglądanie nowych produktów na sprzedaż.

TIK Tok

TikTok to popularna aplikacja stworzona przez firmę ByteDance z Pekinu do tworzenia i udostępniania krótkich filmów. Wśród najpopularniejszych gatunków na platformie są na przykład synchronizacja ust i taniec, ale wielu używa go do bardzo kreatywnych filmów krótkometrażowych. Niegdyś ulubieniec publiczności poniżej 18 roku życia, a obecnie TikTok przeszedł do głównego nurtu.

Kilka rzeczy, które aplikacja TikTok robi dobrze:

● Wysoki skuteczny algorytm określa, co użytkownicy chcą zobaczyć, i sprawia, że ​​wracają. Jasne, każda witryna społecznościowa to robi, ale TikTok ma przewagę. Przeciętny użytkownik spędza w aplikacji 52 minuty dziennie, a 90% ich miesięcznych użytkowników korzysta z niej codziennie.

● Automatyczne filtry, które sprawiają, że każdy wygląda lepiej w aparacie. Może nie jest to idealny sposób na uczenie się samoakceptacji i pozytywnego nastawienia do ciała, ale z pewnością jest to ciekawa opcja.

● Funkcja duetów, pozwalająca użytkownikom współpracować na różnych urządzeniach w celu tworzenia grupowych filmów. Ponieważ synchronizacja ust jest klasyczną opcją w TikTok, to jest to przydatne w przypadku filmów takich jak ten, w których użytkownicy dodają do już stworzonych filmów, swoje własne filmy.

Netflix

Netflix to aplikacja wideo na żądanie oparta na subskrypcji. Jest to wiodąca na świecie usługa medialna Over the Top (OTT), dostępna na wielu urządzeniach, w tym na urządzeniach mobilnych. Netflix stale aktualizuje swój ogromny asortyment filmów o najnowsze i najbardziej cenione filmy i programy z wielu gatunków.

Pod koniec 2020 roku Netflix miał ponad 204 miliony płatnych subskrybentów, a 47% Amerykanów woli Netflix od jakiejkolwiek innej usługi przesyłania strumieniowego wideo. Użyteczność Netflixa wzrosła jeszcze bardziej, gdy pandemia Covid-19 się przedłużała, a wielu z nas było zamkniętych i tęskniło za pójściem na film do kin.

Kilka rzeczy, które aplikacja Netflix robi dobrze:

● Sugestie oparte na treściach nie tylko pozwoliły Netflixowi utrzymać zaangażowanie użytkowników, ale doprowadziły do ​​rozkwitu oryginalnych programów telewizyjnych produkowanych przez sam Netflix.

● Oglądanie w trybie offline pozwala użytkownikom pobierać programy i filmy, dzięki czemu mogą oglądać je później w metrze lub w dowolnym innym miejscu, w którym nie mają dostępu do internetu Przyzwyczailiśmy się już do tego, ale kiedyś mogliśmy przesyłać strumieniowo treści tylko za pomocą połączenia na żywo.

● Kontrola rodzicielska umożliwia rodzicom łatwe kontrolowanie treści pobieranych przez ich dzieci w ramach planu rodzinnego, a wszystko to można zrobić za pośrednictwem aplikacji.

Raport o rynku japońskich aplikacji mobilnych dla małych i średnich przedsiębiorców

Raport o szansach i wyzwaniach czekających na europejskich SMEs na rynku aplikacji mobilnych w Japonii

Japonia jest pionierką w zakresie tworzenia kultury telefonii komórkowej – w 1999 roku wydała pierwszy na świecie telefon z aparatem fotograficznym. Obecnie ponad 93% mieszkańców Japonii korzysta z Internetu, a w 2020 roku ponad 900 000 osób zrobiło to po raz pierwszy. Większość Japończyków korzysta z Internetu za pomocą smartfonów, a w dalszej kolejności z komputerów osobistych i tabletów. W 2021 roku Japończycy pobrali aż 2,56 miliardów aplikacji.

Na rynku dominują iPhone’y, które odpowiadają 69% rynku, co sprawia, że App Store i jego Androidowy odpowiednik, Google Play, są platformami, które obsługują większość użytkowników w Japonii.

Pomimo dużej liczby użytkowników Internetu, Japonia nadal zmaga się ze stosunkowo niskim poziomem cyfryzacji – autorzy raportu „Japan Tech – Thematic Research” opublikowanego we wrześniu 2021 roku zauważają, że Japonia pozostaje „sztywnym, konserwatywnym, unikającym ryzyka, hierarchicznym społeczeństwem”. Uzależnienie od faksów, fizycznych kopii drukowanych dokumentów i spotkań osobistych wpływa na rynek aplikacji mobilnych. Mniej niż 6% obywateli korzysta z aplikacji mobilnych w urzędach.

Wloszczowska Maja
Wloszczowska Maja

Leave a Comment